AguilaMex

Foro libre para los hispanoparlantes

Recommended Posts

Excelente Brian Westbrook, que diferente se ven los Eagles con el en el campo, pero por otra parte no me gusta que se dependa tanto de el, McNabb debe cargar mas con el equipo (ya sea con mejores decisiones de pase y correr cuando sea necesario), tambien el regreso de Curtis.

Haber que resulta de este Eckel, que en el video mostrado se nota que tiene velocidad y fuerza, ojala en cuanto se aprenda las jugadas se terminen los problemas de FB y ya regresen a Klecko donde corresponde y le de una rotacion mas efectiva a la linea defensiva.

Are any of you guys watching the World Series?

me... althought im not a baseball fan, i watch the games sometimes.

Phillies 3-1, and one to go!!!

me... althought im not a baseball fan, i watch the games sometimes.

Phillies 3-1, and one to go!!!

Hopefully they will win manyanna and it will be over.

Hopefully they will win manyanna and it will be over.

well, the Phillies played very well the last two games, so I hope they can keep playing the same way in the next game...

well, the Phillies played very well the last two games, so I hope they can keep playing the same way in the next game...

ditto but id be lying if i didnt say i was worried.

ditto but id be lying if i didnt say i was worried.

well yes, that's true. But I think they feel good and, from what i saw, they have a good defense. So I think they can win tomorrow.

QUE BIEN QUE SE GANO EL DOMINGO CONTRA LOS ALCONES QUE TANTO ME PREOCUPAN SIEMPRE.

TENGO UNA DUDA PORQUE LO VI SIN SONIDO Y NO SUPE QUE PASO EN ESE ULTIMO DESPEJE QUE PATEARON LAS AGUILAS FALTANDO 2:39 EN EL ULTIMO CUARTO Y QUE EL RECEPTOR NO TOCO (A MI ME PARECIO) Y LO AGARRO UN DEFENSOR DE LAS AGUILAS, SE FUE HASTA TD, LO ANULARON Y LUEGO EMPEZO EL DRIVE EN LA YARDA 40 DONDE PICO LA BOLA PARA DESPUES ESA CARRERA DE WESTBROOK HASTA TD FALTANDO 1:40 MAS O MENOS.

I'VE WATCH THE SERIES SINCE PLAYOFFS, GO PHILLIES, DAMN RAIN, HOPE THIS SERIES END TODAY.

G O P H I L L I E S !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :phil:

G O E A G L E S !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eagle_smiley.jpg

G O P E N N S T A T E U. !!!!!!!!!!!!!!!!!! :usa:

QUE BIEN QUE SE GANO EL DOMINGO CONTRA LOS ALCONES QUE TANTO ME PREOCUPAN SIEMPRE.

TENGO UNA DUDA PORQUE LO VI SIN SONIDO Y NO SUPE QUE PASO EN ESE ULTIMO DESPEJE QUE PATEARON LAS AGUILAS FALTANDO 2:39 EN EL ULTIMO CUARTO Y QUE EL RECEPTOR NO TOCO (A MI ME PARECIO) Y LO AGARRO UN DEFENSOR DE LAS AGUILAS, SE FUE HASTA TD, LO ANULARON Y LUEGO EMPEZO EL DRIVE EN LA YARDA 40 DONDE PICO LA BOLA PARA DESPUES ESA CARRERA DE WESTBROOK HASTA TD FALTANDO 1:40 MAS O MENOS.

I'VE WATCH THE SERIES SINCE PLAYOFFS, GO PHILLIES, DAMN RAIN, HOPE THIS SERIES END TODAY.

G O E A G L E S !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eagle_smiley.jpg

G O P E N N S T A T E U. !!!!!!!!!!!!!!!!!! :usa:

Its already been decided that they wont play today. Game is Wed night instead.

That sux... Philly is so close to get a Championship and rain is delaying the good track Phillies have.

Hope Philly wins, I am not Baseball fan, but man, even down here in Mex we feel the pain of a lot of Philadelphians that are hungry for a championship. :drool:

Hope Eagles rebound and get to SB too. :rock:

Vamos Aguilas, yo me reservo mi comentario contra los Seahawks, jugaron muy bien contra los 49ers con su QB y WR de reservas. Ademas el publico puede ser factor. Le voy a una victoria de los Eagles pero con margen muy cerrado.

Go Eagles!!!

vamos filis, ahora se termina la sequia de campeonatos!!!

the championship drought (spell?) ends today!!!!

de acuerdo con una victoria de Aguilas en Seattle pero no facil.

Hope Philly wins, I am not Baseball fan, but man, even down here in Mex we feel the pain of a lot of Philadelphians that are hungry for a championship. :drool:

the championship drought (spell?) ends today!!!!

Si! Se acaba la maldicion de Will Penn.....

Phillies-Logo.gif

Phillies Champs !!!

Curse is over !!!

Now it is time for Eagles !!!

Thanks!

Only took 7 hrs....

Check out these shirts @ Modell's

pMLB2-5413771reg.jpg

Is that a sporting goods store? Ive never heard of it. Sweet shirt though. I wish i could get my hands on one.

That's what im talking about!!! I see joy here!!

Nice win for the PHILLIES!!!!

Lets go! For the Phillies!! cheers

beer-toast.gif