AguilaMex

Foro libre para los hispanoparlantes

Recommended Posts

It's so much better than having someone with me that wants to talk my ear off during the game. I actually did go with a friend once and all she wanted to do was talk and ask questions. I don't have time for that. :lol:

:lol: I see your friend talking everything except Eagles.

Funny.

La verdad no se si en ESPN lo pasaran pero lo dudo mucho, pero en NFL Network va a estar la transmision completa de los dos dias si te interesa o en la pagina de la NFL lo pasaran segun me dijeron.

:worthy:Eagle_smiley.jpg:rock:

Ya cheque la guia y solo se ve Futbol Ingles :thumbsdown:

No tengo NFL network, asi que a consultar la pagina...

Who you guys wanting in the draft? Here are my picks that i would like to see.

I really like Moreno and Pettigrew. Both fill needs the Eagles have right now. So if we dont get either of those in the first i would like to look at

Donald Brown

Larry English

Vontae Davis

LeSeasn Mccoy

I agree with your picks COWBOYSSUCK those playersare the best fit for our team but i prefer to get MORENO or PETTIGREW at 21.

I made a wrong turn one day and ended up here. Nice guys though. How are you sweetie?

Good...work as sucked. I haven't had a day off in 3 weeks.

What a Draft i believe is one of the best i ever seen in the andy reid era we got a playmaking WR, RB (i believe is good but need time to develop in a star) and TE (i hope he is healthy and stay that way).

Señores estupendo draft les voy a poner un comentario que hize en el foro de ESPN Deportes trae unos videos de los jugadores del draft que me gustaron mas para que vean que tal.

Primero que nada saludos EAGLES Fans tenia un rato de no entrar pero despues de este fin de semana de draft que en mi opinion fue fenomenal ya que nos callo en la seleccion 19 un WR estupendo definitvamente PLAYMAKER como Jeremy Maclin les dejo en pequeño video http://www.youtube.com/watch?v=Wzrltr66LqI en la segunda ronda seleccionan al RB LeSean McCoy es un clon deWesty ojala y salga como el les dejo un par de videos http://www.youtube.com/watch?v=evHH8UpTikE y http://www.youtube.com/watch?v=TMWaQATEPTA tercera ronda y cuarta ronda no hubo en quinta ronda me gusto mucho el TE Cornelius Ingram y DB Victor "Macho" Harris aca les dejo un video de todos los seleccionados en quita ronda http://www.youtube.com/watch?v=wgrAO3xVmMA el resto me parecen que son jugadores de escuadra de practicas pero que aun asi pueden ayudar al equipo mucho, respecto a lo de Sheldon es una lastima pero asi es esto el espera tener mas dinero en su cuenta y ni modo si se va para eso trajeron los EAGLES a Ellis Hobbs ex CB titular de NE en cambio de dos quintas rondas lo cual se me hace estupendo en general me encanta el equipo que se esta armando y espero podamos tener un año increible saludos a todos.

E A G L E S = EAGLES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EAGLES PRIDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I BLEED GRREN.

Who you guys wanting in the draft? Here are my picks that i would like to see.

I really like Moreno and Pettigrew. Both fill needs the Eagles have right now. So if we dont get either of those in the first i would like to look at

Donald Brown

Larry English

Vontae Davis

LeSeasn Mccoy

Good eye on McCoy !

I agree with your picks COWBOYSSUCK those playersare the best fit for our team but i prefer to get MORENO or PETTIGREW at 21.

En ESPN pasaron las 17 primeras selecciones y me sorprendio que Moreno haya sido tomado en la 12 por Denver. Asi que Pettigrew era la opcion mas indicada pero al parecer al tomar a Maclin fue lo mas sensato (tomar el mejor jugador disponible).

Guys, this draft has been great!!!!

Same comments I have heard from 70% of the Eagles fans, so it seems this draft was sucessful.

I had the opportunity to see the first 17 selections of draft on ESPN and it takes so much time to pick a player... kind of boring. :rolleyes:

I wish the season starts soon !

What a Draft i believe is one of the best i ever seen in the andy reid era we got a playmaking WR, RB (i believe is good but need time to develop in a star) and TE (i hope he is healthy and stay that way).

Señores estupendo draft les voy a poner un comentario que hize en el foro de ESPN Deportes trae unos videos de los jugadores del draft que me gustaron mas para que vean que tal.

Primero que nada saludos EAGLES Fans tenia un rato de no entrar pero despues de este fin de semana de draft que en mi opinion fue fenomenal ya que nos callo en la seleccion 19 un WR estupendo definitvamente PLAYMAKER como Jeremy Maclin les dejo en pequeño video http://www.youtube.com/watch?v=Wzrltr66LqI en la segunda ronda seleccionan al RB LeSean McCoy es un clon deWesty ojala y salga como el les dejo un par de videos http://www.youtube.com/watch?v=evHH8UpTikE y http://www.youtube.com/watch?v=TMWaQATEPTA tercera ronda y cuarta ronda no hubo en quinta ronda me gusto mucho el TE Cornelius Ingram y DB Victor "Macho" Harris aca les dejo un video de todos los seleccionados en quita ronda http://www.youtube.com/watch?v=wgrAO3xVmMA el resto me parecen que son jugadores de escuadra de practicas pero que aun asi pueden ayudar al equipo mucho, respecto a lo de Sheldon es una lastima pero asi es esto el espera tener mas dinero en su cuenta y ni modo si se va para eso trajeron los EAGLES a Ellis Hobbs ex CB titular de NE en cambio de dos quintas rondas lo cual se me hace estupendo en general me encanta el equipo que se esta armando y espero podamos tener un año increible saludos a todos.

E A G L E S = EAGLES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EAGLES PRIDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I BLEED GRREN.

Excelente material kornlos !

Good...work as sucked. I haven't had a day off in 3 weeks.

Dag GF, sorry to hear that. Do you have a day off soon?

Same comments I have heard from 70% of the Eagles fans, so it seems this draft was sucessful.

I had the opportunity to see the first 17 selections of draft on ESPN and it takes so much time to pick a player... kind of boring. :rolleyes:

I wish the season starts soon !

It's fun! The anticipation of waiting to see who's gonna be picked. I was at the Linc Saturday for the draft and people lost their minds when Denver picked Moreno. When the Eagles finally picked, there were more mixed emotions over Maclin. I was excited when they got Macho Harris because I love that name. :lol:

^^^

It's fun when a team picks an unexpected player aka Raiders or good players fell down like Carbatree or Maclin :thumbsup:

How many people were @ Linc ? What was the reaction when Eagles selected?

^^^

It's fun when a team picks an unexpected player aka Raiders or good players fell down like Carbatree or Maclin :thumbsup:

How many people were @ Linc ? What was the reaction when Eagles selected?

There were a few thousand people there and they went crazy when the Eagles picked. I went crazy too even though I had no clue who Maclin was. :lol:

Dag GF, sorry to hear that. Do you have a day off soon?

It's fun! The anticipation of waiting to see who's gonna be picked. I was at the Linc Saturday for the draft and people lost their minds when Denver picked Moreno. When the Eagles finally picked, there were more mixed emotions over Maclin. I was excited when they got Macho Harris because I love that name. :lol:

Not for another week.

Que onda mi jorginsky por supuesto que no cambarie de equipo...jejeje solamente que no tenia compu.

Oye estaria perron, pasame la info si me gustaria caerle al partido, fijate que se me vencio mi visa y este verano la voy a tramitar de nuevo, ya espero para esas fechas tenerla, me dices tambien cuanto sale mas o menos todo el viaje.

QUE ONDA 12

POS CON LA BUENA NOTICIA QUE YA TENGO BOLETOS, PERO PARA OAKLAND EN OCTUBRE. Y CON LA POSIBLE BUENA NOTICIA QUE COMPRE UNO DE MAS PORQUE ESTAN BIEN BARAS, LO HICE PORQUE UN CAMARADA ESTA SEGUN EL APUNTADO PERO NO LE CREO (ES ABOGADO) DAME CHANZA A VER SI SE ANIMA EN ESTAS SEMANS Y SI SE ME RAJA CON GUSTO TE LO PASO. COMO LAVEZ?

SI QUIERES MARCARME A MI TRABAJO 1722338 SI QUIERES PLATICAR,PREGUNTA POR JORGE

POR OTRA PARTE ME GUSTO EL DRAFT, LASTIMA QUE NO SE PUDO AGARRAR A MORENO PERO EL HB QUE AGARRO EN LA SEGUNDA RONDA ME PARECE BIEN, LA PRIMERA SELECCION FUE MUY BUENA PARA AYUDAR D JAX Y RENOVAR LA OFENSIVA.

^^^

Vas al hoyo ****... cool.

There were a few thousand people there and they went crazy when the Eagles picked. I went crazy too even though I had no clue who Maclin was. :lol:

According a source Maclin was listed #1 WR in many teams, so the pick was the best :thumbsup:

Great draft we had you guys.

Yup, it seems so. :rock:

^^^

According a source Maclin was listed #1 WR in many teams, so the pick was the best :thumbsup:

Ingram was a steal and McCoy will def take over after Westy is gone.

Not for another week.

Damn GF, sorry to hear that. :-(

^^^

I just can't wait to go to training camp this summer and see them.

Hola amigos, Como estan ?

Hi amigos, how you doing?

Hola amigos, Como estan ?

Hi amigos, how you doing?

Hi Aquila! :D

Damn GF, sorry to hear that. :-(

I just can't wait to go to training camp this summer and see them.

I get my first day off in 3 weeks Friday. B-)

How's in goin?

I get my first day off in 3 weeks Friday. B-)

How's in goin?

Woot!!! You gonna just relax?