AguilaMex

Foro libre para los hispanoparlantes

Recommended Posts

He's not young anymore.

You're right... do you remember when opponents teams had a spy on him?

I hate snow.

This winter has been extreme even in the south... here the rainning is very annoying.

Michael Vick is not a west coast offense qb.

Kolb time?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bueno, los Santos lograron el supertazon primero que las Aguilas :thumbsdown:

I did not want Saints to win, but I have to respect that they played with heart and really deserve to be champions.

I am starting to think that Eagles FO is happy to have a contender team every season instead of championship, the means money every season.

C'mon FO !!! Give us a Lombardy trophy!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bueno, los Santos lograron el supertazon primero que las Aguilas :thumbsdown:

I did not want Saints to win, but I have to respect that they played with heart and really deserve to be champions.

I am starting to think that Eagles FO is happy to have a contender team every season instead of championship, the means money every season.

C'mon FO !!! Give us a Lombardy trophy!!

Today is a sad day. One time the team I root for is actually gonna win. Peyton had a chance to make the argument that he will end up being the best QB ever but once again he choked. I am sick that another franchise won a superbowl before us. Anyone who thinks the Eagles will ever win a superbowl has lost their minds.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Today is a sad day. One time the team I root for is actually gonna win. Peyton had a chance to make the argument that he will end up being the best QB ever but once again he choked. I am sick that another franchise won a superbowl before us. Anyone who thinks the Eagles will ever win a superbowl has lost their minds.

Yup... sad day... I even lost a 20 dlls in a bet. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nice weather up there......

Did you saw superbowl?

Any thoughts?

Eagle_smiley.jpg

27 inches of snow, up to a foot more tomorrow into Wednesday.

Watched the game, wanted the Colts to win but they didn't so oh well. Now there's 14 teams that have never won a SB instead of 15.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nice weather up there......

Did you saw superbowl?

Any thoughts?

Eagle_smiley.jpg

Jorginsky... Te solicite en Facebook que me aceptes como amigo... mi nombre es Javier Ibarra

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 inches of snow, up to a foot more tomorrow into Wednesday.

Watched the game, wanted the Colts to win but they didn't so oh well. Now there's 14 teams that have never won a SB instead of 15.

Wow!!! That´s big amount of snow!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jorginsky... Te solicite en Facebook que me aceptes como amigo... mi nombre es Javier Ibarra

Oh you joined facebook and aren't trying to tell anyone but Jorginsky? Hmmmm

Wow!!! That´s big amount of snow!

Yep and we're getting 18-24 more tonight into tomorrow night.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oh you joined facebook and aren't trying to tell anyone but Jorginsky? Hmmmm

:blush:

Amiga, please add me as friend too... Not too much involved on web social pages... I even do not know how to invite you via email.

:wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:blush:

Amiga, please add me as friend too... Not too much involved on web social pages... I even do not know how to invite you via email.

:wacko:

Feliz cumpleaños :D I really hope that means Happy Birthday. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Feliz cumpleaños :D I really hope that means Happy Birthday. :lol:

Thanks girl!

Gee... Now I entered to my fourth decade.

:o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thanks girl!

Gee... Now I entered to my fourth decade.

:o

You're welcome.

Welcome to the fourth decade club. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
You're welcome.

Welcome to the fourth decade club. :lol:

I am getting rich because I started to get:

Silver hair,

Gold teeth

Stones on kidney,

Sugar in blood,

Calcium in the arteries,

Lead feet,

Iron in the joints,

And an endless source of Natural gas

LOL

Share this post


Link to post
Share on other sites
I am getting rich because I started to get:

Silver hair,

Gold teeth

Stones on kidney,

Sugar in blood,

Calcium in the arteries,

Lead feet,

Iron in the joints,

And an endless source of Natural gas

LOL

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Que tal compadres,

Ahora que tenemos una seccion especial, esperemos no ver gente reclamando que debemos escribir nuestros mensajes en Ingles por que se ofenden.

Estoy de acuerdo si estamos en el TATE u otro foro, pero en esta seccion estamos libres para compartir nuestras ideas en nuestro idioma nativo.

A mis compadres Americanos que de buena manera practican su Espanol, signalo haciendo ya que da gusto que lo hayan adquirido por parte de sus padres o lo esten estudiando.

Yo trabajo en una empresa Americana y veo que mis jefes hacen todo lo posible por aprender Espanol y eso es admirable.

Saludos a todos.

AguilaMex

Eagle_smiley.jpg

what the F you say about my mamma?!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
STFU bob!!! :roll::roll:

Girl... you must know all EMB members, I've seen Terilyns in all forums... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Girl... you must know all EMB members, I've seen Terilyns in all forums... ;)

Unfortunately I know bobeph and his retarded brother blobeph personally. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Feliz cumpleaños :D I really hope that means Happy Birthday. :lol:

Was this for me? gracias

I am getting rich because I started to get:

Silver hair,

Gold teeth

Stones on kidney,

Sugar in blood,

Calcium in the arteries,

Lead feet,

Iron in the joints,

And an endless source of Natural gas

LOL

Tambien fue tu cumple Aguila? Felicidades

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now